Lynkurs i digital marketing

Dette er kurset for deg som vil ha en rask oversikt over «alt» innenfor digital marketing, slik at du kan se de kanalene og tiltakene som vil gi best uttelling for ditt firma.

Kurset dekker blant annet:

Lønnsomme kanaler og tiltak

  • Hva er det egentlig som er lønnsomt i digital markedsføring?
  • Hvilke kanaler er det relevant å bruke for hva slags bedrifter?
  • Stjernekanaler og støttekanaler

Markedsføring på Google

  • Hva er forretningskritisk i forhold til Google?
  • Gratis og betalte tiltak
  • Lær små grep med stor effekt

Markedsføring i sosiale medier

  • Hvordan fungerer de forskjellige kanalene for markedsførere?
  • Hva bør du gjøre gratis og når bør du betale?
  • Hvilke måleparametre må du holde øye med?

Dialog og kundebehandling

  • Community management i sosiale medier
  • Hvordan drive selgende epost-markedsføring
  • Forholdet mellom trafikk og konvertering

Systematisk markedsføring

  • Hva skal til for å holde jevnt høye salgstall?
  • Hvordan jobber du systematisk med digital markedsføring over tid?
  • Hvordan legge til rette for løpende forbedringer?

Webinar

Kurset avholdes som webinar via Zoom.
Les om Gjennomføring av webinarer

Etter endt kurs skal du kunne gjøre gode beslutninger og treffe effektive tiltak for å markedsføre din virksomhet på nett.
Kursleder

Nina Furu

Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, fagekspert, kursleder og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital markedsføring som brukes på norske høyskoler. Den nyeste er Digital markedsføring og kommunikasjon med KI, som kommer ut i mars 2025. Nina er daglig leder og fagansvarlig i KnowHouse, og holder kurs og foredrag.

Kursdatoer

Handlekurv