Forecast for 2024 - kurs

Få et forsprang på konkurrentene i 2024 – bli med på dette trendvarselet for året som kommer.

Ved starten av et nytt år gjør man gjerne en revisjon av planer og tiltak. Med dette konsentrerte og matnyttige kurset vil vi gi deg muligheten til å få best mulig innsikt slik at du kan posisjonere deg riktig for året som kommer.

Hva skjer med ChatGPT og AI?

  • Hvem er de viktige aktørene i dette markedet?
  • Hva er de tjenestene vi foreløpig ser at vil bli mest avgjørende?
  • Hvordan er det smart å posisjonere seg nå?

Trender i sosiale medier

  • Hva er status på sosiale medier nå?
  • Hvordan vil Meta ventelig utvikle seg i året som kommer?
  • Hvilke nye aktører og plattformer bør man holde øye med?

Utvikling i Google

  • Hva gjør Google i møtet med konkurransen fra ChatGPT og de andre store språkmodellene?
  • Hva er de viktigste endringene i SEO-taktikker nå?
  • Er Microsoft Bing (med ChatGPT) i ferd med å bli en aktør å regne med?

Juridiske endringer

  • Meta-saken sprer seg i Europa – hva betyr dette for oss?
  • AI Act, GDPR, EU-US data transfers mm.
  • Viktige tiltak du bør vurdere nå.

Økonomisk forecast

  • Kan vi si noe om verdensøkonomien utover i 2024?
  • Hvilke faktorer vil berøre oss som jobber med markedsføring og kommunikasjon?
  • Norske tilstander: Forventede og mulige scenarier.

Sikre deg en plass på dette helt unike kurset nå!

Webinar

Kurset avholdes som webinar via Zoom.
Les om Gjennomføring av webinarer

Kursleder

Marius Karlsen

Marius er ansvarlig redaktør for ukevarslingen Helt Digital – Norges største nyhetsbrev om digitale og sosiale medier. Han har bakgrunn som redaktør og konseptutvikler, og har vært fast medlem av Kringkastningsrådet og styremedlem i Næringsforeningen i Tromsø-regionen. Marius overvåker og rapporterer om digitalisering, trender, innovasjon og teknologi, og har fingeren på pulsen av det digitale feltet. 

Kursleder

Nina Furu

Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, fagekspert, kursleder og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital markedsføring som brukes på norske høyskoler. Den nyeste er Digital Markedsføring og Kommunikasjon. Til daglig er hun CEO og fagansvarlig i KnowHouse, og holder kurs og foredrag.

Kursdatoer

Handlekurv

Meld deg på kurstips-listen

og få varslinger om gratis livesendinger og kurs!

Du får disse markedsførings-

sjekklistene som velkomstgave:

 

  • Sjekkliste for SEO
  • Sjekkliste for Facebook
  • Sjekkliste for Instagram

 

25316