Søkeannonsering med Google Ads
Ta kontroll over din egen Google Ads-konto, og få enda bedre resultater med søkeannonsering.
Lær deg å utnytte mulighetene i Google Ads, inkludert de nye (og svært effektive) Performance Max-formatene! I dette kurset lærer du hvordan du kan drive lønnsom annonsering på Google.
- Deg som skal overta eller sette opp virksomhetens Google Ads-konto.
- Deg som allerede har drevet med Google Ads en stund, og vil optimalisere resultatene.
- Deg som vil bli en informert bestiller av søkeannonsering, internt eller eksternt.
- Deg som vil få oppdatert kunnskapen og lære de mest effektive metodene.
Oppsett og kontostruktur
- Kort om oppsett av konto
- Slik bør kontoen struktureres
- Dette er de sentrale verdidriverne
Kampanjetyper i Google Ads
- Hvilke kampanjetyper er egentlig tilgjengelig i Google Ads i dag?
- Søkeordsannonser, Pmax og Demand Gen – hva er forskjellene?
- Når burde man bruke de forskjellige kampanjeformatene?
Optimalisering av kontoen
- Teknisk optimalisering av kontoen
- Testing og evaluering av annonsevariasjoner
- Proaktivitet på kontoen
Avanserte tilpasninger
- Geografiske annonsetilpasninger
- Annonsemodifikatorer som skiller seg ut
- Dynamiske søkeannonser
Lønnsomhet og budsjettoptimalisering
- Få mest mulig ut av budsjettet
- Lønnsomhetsvurdering
- Konverteringssporing
- Elektronisk kursbevis
- Tilgang til videoopptak av kurset i 1 mnd.
- Presentasjon fra kurset
Kurset holdes som webinar via Zoom. Les mer om gjennomføringen av webinarene
Pris: 4980,-
Varighet: kl. 09:00 – 12:00
Kursdato: Velg dato fra listen nederst på siden.
Betalingsinformasjon: Vi sender faktura når vi mottar bestillingen dersom ikke annet er avtalt.
Kursdatoer
Våre Google Ads-kurs har hatt deltakere fra bl. a