Kursledere
Nina Furu
Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, fagekspert, kursleder og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital markedsføring som brukes på norske høyskoler. Den nyeste er Digital markedsføring og kommunikasjon med KI, som kommer ut i mars 2025. Nina er daglig leder og fagansvarlig i KnowHouse, og holder kurs og foredrag.
Jakob Thyness
Jakob er sertifisert digital markedsfører, UX-sertifisert, kursleder og partner i KnowHouse. Han har arbeidet med webdesign og visuell webkommunikasjon siden 1994, både i byråsammenheng og som frittstående rådgiver. Han har spesialisert seg på visuell webkommunikasjon og brukeropplevelse, og har bred erfaring fra nettsteder både i privat og offentlig sektor.
André Askeland
André har flere års erfaring som innholdsprodusent med hovedvekt på foto, video og podcast. Han driver nå Askeland Studio som leverer foto og videotjenester til bedrifter og privatpersoner. Selskapet jobber spesielt med kortinnhold til sosiale medier.
Ina Svarstad
Malin Martnes
Malin har bokstavelig talt skrevet læreboken om Microsoft Dynamics 365 Marketing, og arbeider som konsulent på dette systemet over hele verden. Hun har mottatt den prestisjetunge Most Valuable Professional (MVP) -tittelen, og er Microsoft Certified Trainer (MCT) og MCT Regional Lead.
Roar Eriksen
Marius Opheim Thomassen
Liv-Runi Antonsen
Hallfridur Johannsdottir
Kate Alice Furøy
Kate brenner for internkommunikasjon og gode brukeropplevelser, og har jobbet med kommunikasjon mot både eksterne brukere og ansatte i Norges forskningsråd i flere år. Hun ledet prosjektet med å anskaffe og utvikle nytt intranett lansert i 2021, og hadde ansvaret for videre drift og forvaltning. Gjennom mange års erfaring i forskjellige roller i Forskningsrådet har hun unik innsikt i en kompleks organisasjon – en kompetanse som er nyttig for å skape god internkommunikasjon. Kate har mastergrad fra Universitetet i Oslo og har studert endringsledelse ved NMBU, hvor du nå finner henne til daglig.
Marianne Hagelia
Marianne jobber til daglig med profesjonsfaglig digital kompetanse i skolen, utvikling av nettundervisning, nettjuss og nettvett på Høgskolen i Østfold. Hun har fulgt utviklingen innen web, markedsføring og sosiale medier siden 1997; som nettredaktør, gründer, bedriftseier og som lærer i mediefag. Hun har også skrevet fagbøker og skriver i dag på en doktorgrad ved NTNU.
Randi Elisabeth Hagen
Randi er lektor i norsk, med utdanning innen spesialpedagogikk og med flere års erfaring som IT-utvikler. Hun har også laget e-læringskurs i universell utforming for ansatte ved norske universiteter og høgskoler, og vant Universellprisen i 2019 for dette arbeidet.
Jan Christian Frugård
Jan Christian Frugård er en erfaren TV- og reklame-regissør med over to tiår i filmbransjen og erfaring fra bl.a. Vinmonopolet, NRK Super og Telenor. Gjennom dette arbeidet har han dypdykket inn i applisert kunstig intelligens, og har blitt en foregangsperson i feltet. Som kursleder deler han sin ekspertise i hvordan han bruker avansert prompting aktivt og hvordan custom GPT’s kan effektivisere og transformere måten vi produserer innhold på.
Elianne Kristiansen
Elianne jobber til daglig som fagansvarlig for betalt søk i Hensikt, hvor hun har vært i 2,5 år. Etter 6 år i bransjen har hun tilegnet seg bred erfaring med både store og små kunder, både med og uten nettbutikk. Hun har sertifiseringer i Google Ads.
Yvonne Røiseland Urke
Yvonne har lang erfaring som butikksjef, visual merchandiser og nettbutikkansvarlig, med fartstid bl.a. fra Dressmann. Hun har bachelor i markedsføring fra BI og er internasjonalt sertifisert Digital Marketing Expert. Til daglig hjelper hun kunder med salg og markedsføring, bl.a. på Instagram.