Kursledere
Nina Furu

Jakob Thyness

Jakob er sertifisert digital markedsfører, UX-sertifisert, kursleder og partner i KnowHouse. Han har arbeidet med webdesign og visuell webkommunikasjon siden 1994, både i byråsammenheng og som frittstående rådgiver. Han har spesialisert seg på visuell webkommunikasjon og brukeropplevelse, og har bred erfaring fra nettsteder både i privat og offentlig sektor.
Tormod Sperstad

Tormod er opprinnelig utdannet digital markedsfører og journalist, og videreutdannet innen strategi og bærekraftig markedsføring. Til daglig arbeider han i design- og rådgivningsbyrået HAUS, der han hjelper SMBer med å nå små og store mål. I det daglige jobber han mest med strategi, analyse, SEO og innholdsmarkedsføring på vegne av kunder, foruten å være foredragsholder, podcastvert og kursleder.
André Askeland

André har flere års erfaring som innholdsprodusent med hovedvekt på foto, video og blogg. Han driver nå Askeland Studio som leverer foto og videotjenester til bedrifter og privatpersoner. Selskapet jobber spesielt med kortinnhold til sosiale medier.
Helene Svendsrud

Helene har markedsføringsutdannelse i bunnen og har fartstid fra bl.a. Twitter og Facebook. Hun har bodd og arbeidet internasjonalt i mange år, bl.a. ved Buckingham Palace og for Time Warner. Til daglig driver hun nå Singlot International Marketing Studio, og er for tiden bosatt i Portugal.
Ina Svarstad

Eivind Rutle

Roar Eriksen

Marius Vetaas Thomassen

Liv-Runi Antonsen

Hallfridur Johannsdottir

Kate Alice Furøy

Kate brenner for internkommunikasjon og gode brukeropplevelser, og har jobbet med kommunikasjon mot både eksterne brukere og ansatte i Norges forskningsråd i flere år. Hun ledet prosjektet med å anskaffe og utvikle nytt intranett lansert i 2021, og hadde ansvaret for videre drift og forvaltning. Gjennom mange års erfaring i forskjellige roller i Forskningsrådet har hun unik innsikt i en kompleks organisasjon – en kompetanse som er nyttig for å skape god internkommunikasjon. Kate har mastergrad fra Universitetet i Oslo og har studert endringsledelse ved NMBU, hvor du nå finner henne til daglig.
Marianne Hagelia

Marianne jobber til daglig med profesjonsfaglig digital kompetanse i skolen, utvikling av nettundervisning, nettjuss og nettvett på Høgskolen i Østfold. Hun har fulgt utviklingen innen web, markedsføring og sosiale medier siden 1997; som nettredaktør, gründer, bedriftseier og som lærer i mediefag. Hun har også skrevet fagbøker og skriver i dag på en doktorgrad ved NTNU.
Morten Kleven

Morten jobber til daglig som operativ leder for Performance-avdelingen i Hensikt og er også fagansvarlig for betalt søk. Han har bred erfaring fra mange ulike kunder, både med og uten nettbutikk, og har sertifiseringer i Google Ads og Google Analytics.
Randi Elisabeth Hagen

Randi er lektor i norsk, med utdanning innen spesialpedagogikk og med flere års erfaring som IT-utvikler. Hun har også laget e-læringskurs i universell utforming for ansatte ved norske universiteter og høgskoler, og vant Universellprisen i 2019 for dette arbeidet.
Hans-Petter Nygård-Hansen

Hans-Petter har bakgrunn fra Cisco, Gambit og Geemuyden Kiese, og er en erfaren innholdsmarkedsfører, foredragsholder, konsulent og digitaliseringsekspert. Han er også ofte å se i media som representant for nettbransjen, og deler aktivt kompetanse på blogg, YouTube og podcast.
Martin Amble Ruge

Martin har fartstid fra reklamebransjen, bl.a. i byrået T/A POL, og har sittet tre år som innholdsprodusent i Nasjonalparkriket Reiseliv. Han driver nå eget kreativt byrå, Bortelaget, som tilbyr idé- og produktutvikling samt innholdsproduksjon.