Referanser

KnowHouse er ledende i Norge på å kurse profesjonelle webkommunikatører og nettmarkedsførere.

Se også Referanser for sertifiseringskurs i digital marketing.

Siden 2003 har vi arbeidet med både opplæring og rådgivning for svært mange norske selskaper. Under finner du noen utdrag fra referanselisten. Her er hva noen av deltagere har sagt etter kurs hos oss: 

“Hver gang jeg har vært på kurs hos KnowHouse, tjener jeg mere penger.” – Jan Rune Hopland, Printer Norge AS

“Nina Furu er en engasjerende kursholder, som sørger for at man reiser hjem etter endt kursdag med mye nyttig kunnskap. Av alle kurs jeg har vært på er KnowHouses de desidert mest lærerike, ikke minst fordi de lærer bort konkrete ting som man kan få utbytte av med en gang. Derfor vil jeg gjerne anbefale KnowHouse dersom du vil lære mer om kommunikasjon på web” – Verene Koller, Møller Bil

“Den største fordelen med Nettredaktørskolen, utover at man lærer om alle sidene ved nettredaktøransvaret, er at den er så praktisk. Man kan gå rett tilbake til jobben og sette i verk det man lærer. Nettredaktørskolen kan nok spare mange etater og bedrifter for store konsulentregninger.” – Dorthe Birch, Informasjonssjef, NOKUT

“Jeg anbefaler varmt å dra på kurs hos KnowHouse om du ønsker å bli bedre på web og sosiale medier.

Jeg har vært på kurs og foredrag hos KnowHouse flere ganger, og HVER GANG lærer jeg noe nytt som gjør meg til en enda bedre webredaktør/webmarkedsfører. Nina Furu har lært meg utrolig mye, både praktisk, teknisk og strategisk.

Her er et eksempel på hva jeg oppnådde etter at jeg hadde gjort en rekke SEO-forbedringer jeg hadde lært på kurs hos Nina:

I min tidligere virksomhet var jeg distributør for et engelsk varemerke innen bilpleiemidler, som hadde forhandlere i USA, Asia og over hele Europa. Googlet man merkenavnet kom mitt nettsted på 2. og 3. plass(!), kun slått av produsentens eget nettsted. Og i Norge kom jeg på FØRSTE SIDE på flere tunge søkeord som ‘bilpleieprodukter’, ‘felgvask’ og ‘polervoks’ i konkurranse med etablerte aktører med kjente merkenavn.” – Odd-Eirik Eriksen, Norsk Grunderforum

Noen av de ca 4000 større og mindre bedriftene som har hatt ansatte på våre kurs er:

  • ABB
  • Adecco
  • Amfi
  • Azets
  • Bring
  • Bymisjonen
  • Cappelen
  • DnB
  • Egmont
  • Eika
  • Enova
  • Entra
  • Finans Norge
  • Fjordkraft
  • Folkehelseinstituttet
  • Folkehøgskolene
  • Geno
  • Gjensidige
  • Gyldendal
  • Hadeland Glassverk
  • Hafslund
  • Husbanken
  • IMDI
  • JobZone
  • Jotun
  • Kirkens Nødhjelp
  • KLP
  • Kreftforenignen
  • KS
  • Legeforeningen
  • LHL
  • LO
  • Manpower
  • Møbelringen
  • NAF
  • Nationaltheateret
  • Nexans
  • NHO
  • Norad
  • Norfund
  • Norges Bank
  • Norges Forskningsråd
  • Norges Skiforbund
  • Norgesgruppen
  • Norway Yacht Charter
  • NRK
  • NTNU
  • Olympiatoppen
  • Operaen
  • Patentstyret
  • Posten
  • PWC
  • RFSU
  • Roche Norge
  • Roede
  • Røde Kors
  • Sjømannskirken
  • Slettvoll Møbler
  • Sparebank 1
  • Statnett
  • Steen & Strøm
  • Stiftelsen Norsk Luftambulanse
  • Telenor
  • Tine
  • Universitetet i Oslo
  • Universitetet i Sør-øst Norge
  • Universitetsforlaget
  • Utdanningsforbundet
  • Velux Norge AS
  • VisitNorway
  • Vitaelab
  • Yara

Nina Furu har også skrevet flere av de bøkene som brukes på norske høyskoler innen fagene webkommunikasjon og markedsføring i sosiale medier. Den nyeste av disse er Digital Markedsføring og Kommunikasjon.

KnowHouse er også gullpartner med det anerkjente Digital Marketing Institute, og leverer flere av deres prgrammer, blant annet sertifiseringskurs i Digital Marketing.

I tillegg er vi partner med UX Design Institute, og selger deres 6-12 måneders sertifiseringskurs i brukeropplevelse (UX).

Handlekurv