Oppdaterte strategier for digital marketing - kurs

Fremveksten av AI-verktøy, algoritmeendringer og andre ytre faktorer gjør at mange gamle markedsføringsteknikker ikke fungerer lenger. I dette kurset får du innspill til relevante oppdateringer av strategier og taktikker.

Den digitale verdenen er alltid i endring, og det kommer stadig nye måter å bruke kanalene på som fungerer bedre enn tidligere metoder. I dette kurset går vi gjennom en del tiltak som du bør vurdere i 2024.

Kurset dekker blant annet:

Hva er endringene?

  • GDPR og “cookie-døden”
  • Nye algoritmer og endrede bruksmønstre i sosiale medier
  • Fremvekst av generativ AI og utvikling av hybride søkeverktøy som Copilot, Gemini og Perplexity

Reviderte strategier for sosiale medier

  • Hvordan fungerer viralitet nå?
  • Hvor bør vekten ligge i sosiale medier?
  • Nye kanaler du bør vurdere, og hvorfor

Reviderte strategier for SEO

  • Hva skjer med Googles posisjon fremover?
  • Er det mulig å optimalisere for stemmesøk og hybrider?
  • YouTube og TikTok SEO

Automatiseringer i 1:1 kanalene

  • Hvordan automatisere 1:1-kommunikasjon uten at det går ut over brukeropplevelsen?
  • Oppdaterte taktikker for e-post og SMS
  • Hvordan utnytte potensialet i DM i sosiale medier på en effektiv måte

Reviderte strategier for outbound

  • Hvordan nå ut til målgrupper uten aktiv etterspørsel
  • Annonsering uten pixelsporing
  • Videoannonsering og PMAX

Reviderte strategier for inbound

  • Hvordan må vi nå tenke annerledes rundt inbound marketing?
  • Leadsgenerering via sosiale medier og funnels
  • Klebrighet og passiv informasjonshøsting

Sikre deg en plass på dette nyttige og konkrete kurset i dag!

Webinar

Kurset avholdes som webinar via Zoom.
Les om Gjennomføring av webinarer

Hvem passer kurset for?
Digitale markedsførere som vil holde seg oppdatert om de nyeste strategiene og tiltakene innenfor digital markedsføring.

 

Forkunnskaper
Det er en fordel om du har jobbet med digital markedsføring en stund.

 

Læringsmål
Etter kurset skal du som markedsfører ha en bedre forståelse av det digitale landskapet slik det fremstår i 2024.

Kursleder

Nina Furu

Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, fagekspert, kursleder og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital markedsføring som brukes på norske høyskoler. Den nyeste er Digital Markedsføring og Kommunikasjon. Til daglig er hun CEO og fagansvarlig i KnowHouse, og holder kurs og foredrag.

Ekstra ressurser som følger med dette kurset:

  • Tilgang til videoopptak av kurset i 1 mnd.
  • Presentasjonen fra kurset
  • Anbefalte AI-tjenester
  • 7-ledds-metoden for skriveoppdrag
  • Liste med nyttige prompts

Kursdatoer

Billetter

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Oppdaterte strategier for digital marketing - kurs (webinar)
Fremveksten av AI-verktøy, algoritmeendringer og andre ytre faktorer gjør at mange gamle markedsføringsteknikker ikke fungerer lenger. I dette kurset får du innspill til relevante oppdateringer av strategier og taktikker.
kr 5.980,00
Ubegrenset
Bestill kr 5.980,00
Handlekurv

Meld deg på kurstips-listen

og få varslinger om gratis livesendinger og kurs!

Du får disse markedsførings-

sjekklistene som velkomstgave:

 

  • Sjekkliste for SEO
  • Sjekkliste for Facebook
  • Sjekkliste for Instagram

 

25316