Lag epostmarkedsføring som fungerer - kurs
Dette er kurset for deg som vil lære å drive epostmarkedsføring på en slik måte at det faktisk driver salg eller på annen måte skaper konkrete verdier for bedriften.
Dette kurset er ment for deg som jobber med å sende nyhetsbrev, markedsføringsmail o.l. på vegne av en bedrift eller annen virksomhet.
Kurset dekker blant annet:
Forskjellige måter å bruke epost i markedsføring
- Nyhetsbrev og oppdateringer
- Tilbud og kampanjebaserte utsendelser
- Marketing automation og triggerbasert epost
Praktiske rammer
- Hva krever Markedsføringsloven og GDPR?
- Hva trenger du av verktøy og plattformer?
- Oppbygging av epostlister og listehygiene
Praktiske tips for å lykkes enda bedre
- Tips for å stadig få flere abonnenter på listene dine
- Tips for å velge gode utforminger og visningsmaler
- Legg til rette for gode tekster og calls-to-action
Å skrive godt for epost
- Slik lager du overskrifter som får mottaker til å åpne mailen
- Gode tekster og struktureringer av innhold i mailen
- Hvordan lage “klikkmagnetiske” lenker og knapper?
Landingssider som closer et salg
- Teorien om “den perfekte landingssiden”- hvilke innholdselementer MÅ være på plass for at bruker skal kunne fatte kjøpsbeslutning?
- Hvordan adressere innvendinger og reservasjoner
- Gode kjøpsknapper og bestillingsskjemaer
Dette kurset gir deg en praktisk og konkret gjennomgang av elementer som beviselig øker effekten av epostmarkedsføringen din.
Hvis du bruker det du lærer på dette kurset i praksis, vil du typisk kunne se målbare forbedringer på både listevekst, åpnerate, klikkrate og konverteringsrate.
Sikre deg en plass på dette kurset allerede i dag! Du mottar også videoopptak av kurset i etterkant, så du kan se det etterpå om du må gå glipp av deler av dagen “live”.

Webinar
Kurset avholdes som webinar via Zoom. Les om Gjennomføring av webinarer
Etter kurset skal du kunne gjøre grep med egen epostmarkedsføring som gjør at effekten øker målbart – på åpnerate, klikkrate og konverteringsrate.
Sagt om dette kurset av tidligere deltakere:
“Dette kurset er spot on, praktisk rettet og med relevante eksempler på best practice. Her er det tips til forbedringer og optimaliseringer man umiddelbart kan ta i bruk i egne epost-utsendelser. Veldig fornøyd.”
Nina Furu

Ekstra ressurser som følger med dette kurset:
- Tilgang til videoopptak av kurset i 1 mnd.
- Presentasjonen fra kurset
- Oppskrift på den “perfekte” landingssiden
- Verktøy for utvikling av epostbudskap
- Epostsekvens for lanseringer
- Liste med spamfilter-triggere å unngå