Policy for bruk av kunstig intelligens
Hvordan skal en bedrift håndtere bruken av kunstig intelligens i virksomheten? Dette kurset er for bedrifter som arbeider med å utvikle en policy for bruken av kunstig intelligens i kommunikasjon og markedsføring.
Kunstig intelligens er kommet for å bli, og effektiviserer oss som lager markedsføring og kommunikasjon på veldig mange måter. Samtidig er det mange feller å gå i, og det er lett å trå feil.
I dette kurset får du en konkret gjennomgang av de viktigste områdene som virksomheten bør dekke i sin policy for bruken av kunstig intelligens.
- Kurset er ment for deg som skal utarbeide en policy om bruken av kunstig intelligens i en virksomhet.
- Etter kurset skal du kunne drive en prosess for å utvikle policy for bruk av kunstig intelligens i virksomheten.
- Kurset krever ingen spesielle forkunnskaper.
Introduksjon til policy for KI
- Hva er kunstig intelligens?
- Forskjellige typer AI
- Muligheter og utfordringer
Etiske utfordringer
- Fordommer og diskriminering
- Personvern
- Sikkerhet
Feller å unngå
- Hva bør du ikke bruke KI til?
- Hvordan skille de beste KI-tjenestene fra de mindre gode?
- Kommunikasjon og åpenhet
Prosessen for utvikling av policy
- Kartlegging av behov og mål
- Valg av måleparametre og teknologi
- Implementering
KI-policy i praksis
- Eksempel på policy for markedsføring
- Måling og analyse
- Kontinuerlig forbedring
- Elektronisk kursbevis
- Tilgang til videoopptak av kurset i 1 mnd.
- Presentasjon fra kurset
Kurset holdes som webinar via Zoom. Les mer om gjennomføringen av webinarene
Pris: 5980,-
Varighet: kl. 09:00 – 14:30
Betalingsinformasjon: Vi sender faktura når vi mottar bestillingen dersom ikke annet er avtalt.
Kursdato: Velg dato fra listen nederst på siden.
Kursdatoer
Våre kurs om kunstig intelligens har hatt deltakere fra bl. a: