Policy for bruk av kunstig intelligens - kurs
Innspill til virksomheter som arbeider med å utvikle en policy for bruken av kunstig intelligens (KI/AI) i kommunikasjon og markedsføring.
Kunstig intelligens er kommet for å bli, og effektiviserer oss som lager markedsføring og kommunikasjon på veldig mange måter. Samtidig er dette området et minefelt av feller å gå i, og det er veldig lett å trå feil.
I dette kurset får du en konkret gjennomgang av de viktigste områdene som virksomheten bør dekke i sin policy for bruken av kunstig intelligens.
Kurset dekker blant annet:
Introduksjon til policy for KI
- Hva er kunstig intelligens?
- Forskjellige typer AI
- Muligheter og utfordringer
Etiske utfordringer
- Fordommer og diskriminering
- Personvern
- Sikkerhet
Feller å unngå
- Hva bør du ikke bruke KI til?
- Hvordan skille de beste KI-tjenestene fra de mindre gode?
- Kommunikasjon og åpenhet
Prosessen for utvikling av policy
- Kartlegging av behov og mål
- Valg av måleparametre og teknologi
- Implementering
KI-policy i praksis
- Eksempel på policy for markedsføring
- Måling og analyse
- Kontinuerlig forbedring
Sikre deg en plass på dette nyttige kurset i dag!
Webinar
Kurset avholdes som webinar via Zoom.
Les om Gjennomføring av webinarer
Hvem passer kurset for?
Kurset er ment for deg som skal utarbeide en policy om bruken av kunstig intelligens i en virksomhet.
Forkunnskaper
Ingen spesielle.
Læringsmål
Etter endt kurs skal du kunne drive en prosess for å utvikle policy for bruk av kunstig intelligens i virksomheten.
Kjersti Bakke
Kjersti er en selverklært teknologinerd med en stor interesse for kunstig intelligens. Med bakgrunn innen webutvikling, SEO, webanalyse og mer, er hun vant til å se mulighetene i teknologi, og til å arbeide strukturert og systematisk.