Det er mye som skjer i markedsføringsbransjen for tiden, og mange tradisjonelle markedsførere opplever at de må oppgradere kunnskapen sin litt i forhold til de digitale kanalene for å henge med i utviklingen.
En av de som har gjort dette hos Webgruppen er Hege Bjurstedt. Hege har vært både gründer, innkjøper og markedskoordinator, og valgte i vår å oppdatere seg på digitale emner med sertifiseringskurs i digital marketing. Dette kurset dekker hele bredden i digital markedsføring, fra søkemotoroptimalisering via sosiale medier til webanalyse og AdWords.
I løpet av kurset fikk Hege ny jobb – med digitale verktøy som en sentral verktøykasse. Her hører du henne selv fortelle:
Fordi Hege har opplevd markedsføringsyrket både før og etter digitale medier, tok Nina også en prat med henne om forskjellen på digital markedsføring før og nå:
Har du lyst til å finne ut mer om kurset Hege tok?
Les mer om sertifiseringskurs i digital marketing hos Webgruppen