Oppdaterte teknikker for digital marketing

Fremveksten av AI-verktøy, algoritmeendringer og andre ytre faktorer gjør at mange markedsføringsmetoder ikke fungerer like bra som før. Finn ut hva som er de viktigste justeringene du bør gjøre nå!

Den digitale verdenen er alltid i endring, og det kommer stadig nye måter å bruke kanalene på som fungerer bedre enn tidligere metoder. I dette kurset går vi gjennom de viktigste endringene som har skjedd den siste tiden, og gir deg innspill til oppdateringer av strategier og taktikker som du bør vurdere nå.

  • Kurset passer for digitale markedsførere som vil holde seg oppdatert om de nyeste strategiene og tiltakene innenfor digital markedsføring.
  • Etter kurset skal du som markedsfører ha en bedre forståelse av det digitale landskapet slik det fremstår i 2024.
  • Det er en fordel om du har jobbet med digital markedsføring en stund.

Hva er endringene vi står overfor?

  • GDPR og “cookie-døden”
  • Nye algoritmer og endrede bruksmønstre i sosiale medier
  • Fremvekst av generativ AI og utvikling av hybride søkeverktøy som Copilot, Gemini og Perplexity

Reviderte strategier for sosiale medier

  • Hvordan fungerer viralitet nå?
  • Hvor bør vekten ligge i sosiale medier?
  • Nye kanaler du bør vurdere, og hvorfor

Reviderte strategier for SEO

  • Hva skjer med Googles posisjon fremover?
  • Er det mulig å optimalisere for stemmesøk og hybrider?
  • YouTube og TikTok SEO

Automatiseringer i 1:1 kanalene

  • Hvordan automatisere 1:1-kommunikasjon uten at det går ut over brukeropplevelsen?
  • Oppdaterte taktikker for e-post og SMS
  • Hvordan utnytte potensialet i DM i sosiale medier på en effektiv måte

Reviderte strategier for outbound

  • Hvordan nå ut til målgrupper uten aktiv etterspørsel
  • Annonsering uten pixelsporing
  • Videoannonsering og PMAX

Reviderte strategier for inbound

  • Hvordan må vi nå tenke annerledes rundt inbound marketing?
  • Leadsgenerering via sosiale medier og funnels
  • Klebrighet og passiv informasjonshøsting

 

  • Elektronisk kursbevis
  • Tilgang til videoopptak av kurset i 1 mnd.
  • Presentasjon fra kurset

Kurset holdes som webinar via Zoom. Les mer om gjennomføringen av webinarene

Pris: 5980,-

Varighet: kl. 09:00 – 12:00

Kursdato: Velg dato fra listen nederst på siden.

Betalingsinformasjon: Vi sender faktura når vi mottar bestillingen dersom ikke annet er avtalt.

Sikre deg en plass på dette nyttige og konkrete kurset i dag!

Webinar
Kurset holdes som webinar via Zoom.

Når er neste kurs?

Klikk for å se kommende kursdatoer

Kursleder
Nina Furu

Kursdatoer

Våre kurs om digital marketing har hatt deltakere fra bl. a:

mapei logo
Norsk Luftfartsmuseum logo
Agrikjøp logo
Budstika logo
drammen kommune logo
Handlekurv