
Slik stopper du automatisk omlegging til Google Analytics 4
Hvis du allerede har lagt inn Google Analytics 4, eller du vil kontrollere oppsettet av denne selv (hvilket du antakelig bør), så har Google nå kunngjort at dette må gjøres
Hvis du allerede har lagt inn Google Analytics 4, eller du vil kontrollere oppsettet av denne selv (hvilket du antakelig bør), så har Google nå kunngjort at dette må gjøres
Her kan du laste ned lenkesamlingen: Lenkesamling – AI-ressurser Vi kan også anbefale denne listen med 174 AI-tjenester å prøve.
AI-programmet ChatGPT er den store snakkisen om dagen. Men hvorfor er denne tjenesten så viktig, og hva kan den egentlig brukes til? – Vi ser på noen gode bruksområder. Dette
I denne artikkelen får du mine beste tips for å holde seg orientert om alt som skjer i nettbransjen, og jeg deler de kildene jeg selv bruker for å følge
Jo, det er helt sant. Ordentlige kjepphester, sånne med hestehode på en stokk. For det er en greie nå, visst! Jeg visste ikke om det, men det viser seg at
Google startet i 2022 med å automatisk opprette nye Google Analytics-kontoer som Google Analytics 4 (GA4) kontoer. Hvis du er i tvil om din konto er Universal Analytics (den gamle
En av de fine tingene med Google Analytics 4, er hvordan den lærer hva som er viktig for deg. Her kan du se ett eksempel på en slik innsiktsvisning: Som
Vår samarbeidspartner Digital Marketing Institute har i disse dager utgitt en rapport om utviklingen innen digital marketing etter Covid og hvilke utfordringer som venter. Noen av funnene er at 80%
ROI – Return on Investment er en sentral kalkyle for alle som driver business. Her får du den korte forklaringen på beregning av den. En ROI beregning gir deg svaret
Mange er usikre på hvordan man skal gripe an det å etablere en nettbutikk og få kundegrunnlaget på plass. Her er en liten oppskrift i 10 trinn, for gangen i
Vi har fått oss en storskjerm på kontoret. Egentlig kjøpte vi denne for å alltid kunne følge med på kursene, livesendingene og webinarene vi sender. På den måten kan vi
Førstepartsdata er data som ikke kommer via en ekstern andre- eller tredjepart, og som derfor er lov å bruke i markedsføring. Noen eksempler på 1.parts-data som du har lov å
Klikk her for å motta tips om våre kurs og gratis livesendinger:
KnowHouse AS
Professor Dahls gate 1
0355 Oslo
Org. nr: 989512560
Sentralbord: 454 75 000
Epost: post@knowhouse.no
Direktemelding: Facebook Messenger
Les mer om personvern her:
Personvernerklæring
Se også kjøpsbetingelser
Meld deg på kurstips-listen
og få varslinger om gratis livesendinger og kurs!
Du får disse markedsførings-
sjekklistene som velkomstgave: